torsdag 30 juli 2009

Uppdatering från de nedre regionerna

Hej hopp på er alla mina kära!

Här kommer en snabb uppdatering...

Just nu befinner jag mig i Lund, på en välbehövlig semester... Jag kan ju inte påstå att jag direkt gjort så mycket men det har varit skönt med lite miljöombyte... Kom hit i lördags, Tobias hämtade mig ute i Hult och sen åkte vi ner mot skåne, efter att ha kört i typ 40 minuter körde vi förbi en jättemysig minigolfbana som vi helt enkelt var tvugna att stanna och spela på... Tyvärr förlorade jag den matchen men vi hade roligt ändå...

Resten av veckan har vi mest slappat, försökt få lite ordning i Tobias lägenhet och sådär... Vi är numera stammisar på McDonalds, eller iafl jag... Tror att jag snart har gått igenom hela deras sortiment, har helt enkelt varit vansinnigt sugen på sån mat nu denna veckan, inte särskilt nyttigt men vad spelar det för roll... Vi hade ganska ambitiösa planer på hur veckan skulle se ut men man kan väl säga att det inte alltid blir riktigt som man tänkt sig... Men en tur över till Danmark har vi iafl hunnit med, även om det verkligen var en snabbvisit så var vi ju iafl där... Åkte över bron, har ju gjort det förr men nog är det en speciell känsla att se den där långa bron och veta att man så enkelt kan ta sig från ett land till ett annat...

Vi har även hunnit med att kolla på bilar, ojojoj vad trött jag var när vi äntligen var färdiga, sprang ut och in på hur många bilfirmor som helst... Till slut hittade ju Tobias en bil som han ville ha iafl så vi får se hur det blir, är ju alltid lite pyssel med sånt där innan det går i lås...

Nu sitter jag här på Tobias mammas jobb och skriver en liten snabb uppdatering, Tobias dator är nämligen trasig och det är ju lite tråkigt att inte kunna ha nån kontakt med ovärlden, ni måste ju veta hur jag har det ;)

Men ikväll åker jag hemåt igen, kommer till Nässjö vid 21.06 och då kommer mamma och hämtar mig, herregud så här länge har vi inte varit ifrån varandra sen jag var på cran canaria 2007, hihi... Ska iafl bli skönt att komma hem, då vågar jag ju dricka mitt hallonbladste igen, vet att det finns sjukhus här nere också men jag vill faktiskt mycket hellre få föda mitt barn på hemmaplan, där har jag ju mer koll på läget... Så imorgon kan jag lova er att någon kommer att dricka te som en tok och springa i trappor som en galning... Mitt i allt detta ska jag hem till fiiiinaste Madde och fika tillsammans med henne och de andra flickorna. Ska bli så roligt att få träffa henne igen och framförallt att få se hennes lilla mirakel William ;)

Ha en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet spår efter dej...