fredag 22 juli 2011

Bad day

Ja idag är det inte nån bra dag alls, har ingen energi till nåt och livet känns bara allmänt skit. Tur vi ska till barnmorskan snart, hoppas vi kan komma på nåt bra för just nu känns det inte som att vår lilla familj kommer klara av att leva i detta kaos i 5 veckor till. Det är ingen av oss som mår väl av att ha det så här och det känns som det börjar gå ut alldeles för mycket över Neo som är allt annat än bra för honom. Mitt huvud orkar snart inte mer, jag får allt oftare tvinga i mig nåt att äta, har liksom ingen lust att göra det eftersom det ändå inte gör så stor skillnad, känns bara som att det bryter ner mig psykiskt mer och mer för varje gång jag kräks. Dessutom har jag fått stora munsår på båda sidorna, förmodligen av brist på vitaminer, som inte vill läka och som gör jätteont både när jag äter och spyr. När det får bli ett slut på det här inom e n snar framtid för annars kommer nog detta sluta i katastrof på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...