fredag 22 juli 2011

Psyko öga

Herre jisses vad det har åskat och blixtrat inatt, vi har legat nära nära varann och gosat alla tre (fyra)... När jag var uppe på toa inatt så började det klia som bara den i ena ögat och när jag kliade så gjorde det jätteont och när jag kollade i spegeln såg jag att det var lite rött och svullet precis vid tårkanalen i ögonvrån... Kan ju upplysa alla om att det varken ser eller känns bättre nu på morgonen, gör vrålont varenda gång jag blinkar och eftersom det är svullet och konstigt så vill man ju blinka typ hela tiden för att få bort det som är i vägen... Skit!

Vid 10-tiden kommer familjen Svantesson hit, vid 15.30 ska vi till barnmorskan och kolla läget och sen ikväll blir det tacomys med mamma och pappa, wiiieee...

Grabbarna sover fortfarande, riktiga sjusovare minsann... Men bäst i världen är dom oavsett vad =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...