lördag 2 juli 2011

Min symaskin

Åh min symaskin är bara sååååå bra, tror jag skulle kunna sy hur mycket som helst, bara för att det är så roligt, sen blir ju inte allt jättebra, men kul är det iafl =) Ikväll har jag och älsklingen haft lite sy-stund på altanen, han har sytt på en massa märken på sin jobbväska och jag har sytt en mysig filt till lilleplutten =) Kommer bli så mysigt att få svepa in världens goaste unge i den. Nu snurrar den runt för fullt i tvättmaskinen så att den inte ska färga av sig, rött gör ju gärna det... Påslakanet som jag sydde till vagnen är i samma tyg och det fick jag tvätta två gånger. När filten är torr och inte färgar av sig ska den packas ner i BB-väskan och vänta på att få bli använd... Idag är det 57 dagar till BF, inte en dag mer hoppas vi, några färre är dock helt okej ;) Vi längtar massor efter dej nu pluttis, väx duktigt och kom ut så fort du kan! Enligt ultraljudet i torsdags är h*n uppe i 1800 gram nu, duktigt. Sjukt att man kan se likheter mellan Neo och pluttisen fast h*n fortfarande ligger i magen, men bebisen gjorde precis samma min som Neo gör ibland... Ballt! Den 21/7 ska vi på nytt ultraljud för att kolla så h*n fortsätter att växa ordentligt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...