onsdag 27 juli 2011

En vanlig onsdag

Hej på er!

Vilket härligt väder vi haft idag, synd att jag är alldeles för trött och hängig för att kunna njuta va det ordentligt... På morgonen tog jag en tur in till stan medans killarna fortfarande sov, köpte frukost och hämtade en "kissepåse" på vårdcentralen, vi fick tid där till Neo vid kl. 13 eftersom han igår flera gånger sa att han hade ont i blöjan... Det syntes inget på urinstickan som dom tog på vårdcentralen när vi var där men dom skulle skicka en odling oxå för säkerhets skull. Vi fick träffa en jättegullig doktor och Neo skötte sig hur bra som helst och lät henne pyssla med honom utan några protester alls, skööönt!

Tobias har fixat i friggeboden idag oxå och nu börjar det faktiskt arta sig litegrann, även om det fortfarande ligger grejer över hela gräsmattan (typ). Men jag är alldeles för trött för att orka bry mig ordentligt så så länge det inte är mina eller barnens saker som måste ligga ute inatt så kan det kvitta, friggeboden är hans ansvar... Jag har försökt att plocka undan här inne så gott det gick, det blir ju lite lätt stökigt om man säger så när grabbarna är själva hemma. Särskilt nu när Neo har varit sjuk eftersom Tobias brukar bära upp alla extra madrasser från gästrummet och bädda framför tvn, jättemysigt såklart men det har en viss tendens att bli kvar där sen, men men...

Nu är Tobias och tränar fotboll och jag och Neo är hemma... Är sååå sjukt trött och matt idag, inte roligt alls och jag längtar så mycket tills lillfisen kommer ut, hoppas läkaren har nåt bra att komma med imorgon. Det känns liksom som jag (vi) har nåt långt över alla gränser så nu behöver vi hjälp på riktigt...

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!


1 kommentar:

  1. Eleonore Karlsson27 juli 2011 kl. 23:48

    Skickar många styrkekramar till er alla och hoppas snart att den lill* vill komma ut snart.......Kramar Eleonore

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...