onsdag 6 juli 2011

Fixa och dona...

Så här tjocka är vi idag, jag o lilla O ;)

53 dagar kvar till Bf, snälla lilla O, du behöver väl inte stanna längre än så iafl?! Idag ska jag, kors i taket, dammsuga och våttorka golven, sen ska jag skicka upp min fina man på vinden så att han kan hämta ner lådorna med bebiskläder. Tror inte jag kommer få nån ro i själen om inte dom där kläderna blir nerhämtade från vinden, vill ju tvätta dom och titta igenom vad som ska sparas och inte. Det kan ju faktiskt vara så att man ändrat åsikt om vad som är värt att sparas och inte nu när det ska användas igen. Vår nya madrass kommer förhoppningsvis till butiken där vi beställt den idag, så vi får se om vi kan hålla oss till imon när vi ändå ska åt det hållet eller om vi åker dit en sväng idag bara för att hämta madrassen, ska bli såååå skönt med en ny! Tobias cyklade iväg med Neo till dagis för en stund sen så han är nog strax hemma igen, Neo vinkade så lyckligt till mig och sa; Hej då mamma, vi ses sen! Herregud, han har blivit så stor och pratar så otroligt duktig, vi förundras varje dag över hur mycket han kan... Han och lilla O är det absolut finaste vi har!

Nu ska jag dammsuga!

Kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...