fredag 15 juli 2011

Hej Skåne!

Nu är vi på plats i skåneland, lr vi har varit det i några timmar nu men ändå =) Tågresan gick hur bra som helst, Neo tyckte att det var jättespännande och var hur smidig som helst att resa med, hoppas det går lika bra när vi ska åka hem på onsdag. Ska försöka lägga in lite bilder sen när vi lyckas hitta koden till svärisarnas internet, Tobias är ju tvungen att plugga lite idag så då var det smidigast att ta med vår dator, så det är ju tur för er för då kan jag lägga in lite bilder sen ;) Det här med att datorn är med passar mig väldigt bra oxå egentligen, för på måndag ska jag förhoppningsvis äntligen få min iphone och då är det ju bra att jag kan komma igång så fort som möjligt, det behövs ju en dator till det, räcker ju inte med ett hederligt vägguttag till såna där grejer... Kommer iafl bli betydligt roligare att vara inlagd på sjukhuset framöver eftersom jag då kan surfa, blogga, kolla facebook o så, möjligheten att kunna lyssna på musik är ju oxå ett stort plus.

Om en timme ungefär ska vi äta middag, farmors köttbullar, gottigt värre, äntligen tycker nog Neo, för som han har tjatat om dessa köttbullar... Idag är han minsann farmors kille, han skrek hysteriskt när han skulle sova middag och när vi till slut fick honom lugn så visade det ju sig att han ville att farmor skulle nattinatta honom ;)

Kram


1 kommentar:

  1. Och ingen mer än farmor kan känna stoltheten och kärleken till en sån fin
    unge:-)
    Vilken förmån att vara prioriterad när både mamma o pappa e på plats!
    Ljuvlig känsla och fint att att ha er alla här!!
    85 årsdagen för gammelfarmor avlöpte jättefint o Lasse o Jag e sååå stolta över våra barn med respektive samt barnbarnen Neo o Morris:-)
    Farmor o Farfar

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...