söndag 17 juli 2011

Så här har vi det

Vi har det toppenbra på vår semester, igår var det 85-årskalas för "gammelfarmor", på kvällen var Tobias på 27-årsfest. Kan ju säga att det är tur att jag snart är pigg och fit for fight igen, för han hade visst varit poppis bland tjejerna på festen, det är tydligen väldigt sexigt att snart vara två barnspappa ;) skämt och sido, roligt att man har en så attraktiv man, jag skulle med all säkerhet inte fått samma uppvaktning om jag varit med på festen...

Idag ska vi på utflykt till Österslöv och träffa min gamla kompis Sofie och hennes Jonas, ska bli sååå roligt, har inte träffat dom sen Neo var nån månad gammal. Dom har byggt hus och grejat så vi är jättenyfikna att få se det men framförallt längtar vi ju efter att få träffa dom.

Här kommer lite bilder från morgonen och gårdagen:

Nu tar jag kort på dig mamma!
Kan man se mer lycklig ut en vanlig lördagsmorgon?
Finklädd i skjorta och slips redo för gammelfarmors 85-årskalas.
Duktiga killen äter gröt till frukost...
och nybakade frallor med mjukost, det hamnar lätt i hela ansiktet då när man biter mitt på mackan ;)
Leker med farmor på balkongen
Ha en bra dag allihop!


2 kommentarer:

  1. Hej!!!
    Verkar som om ni har en toppen semester i Skåne....Passa på och njut!!!!
    Ha en bra dag ni me´......Kram Eleonore

    SvaraRadera
  2. Tänk att bli prioriterad som farmor att natta när både mamma o pappa finns med! de ni känns gott skall jag säga!
    Härligt att få rå om er alla 3 (4) några dagar

    Kram från farmor o farfar

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...