måndag 4 juli 2011

Sovmorgon

Vår underbara sötnos gav oss sovmorgon till 8.30, då klappade han mig lite försiktigt på armen och sa; Mamma, Neo vill titta på lilla traktorn. Helt okej start på dagen måste jag ju säga... Jag har varit inne en sväng på Lotus och färgat ögonbrynen och ögonfransarna, så nu håller det sig ett tag till, känns fräscht att få lite färg i ansiktet fast jag inte orkar sminka mig just nu, sen är det ju en perfekt bas till de få gångerna då jag faktiskt sminkar mig. Kikade lite på stan och hittade en fin tröja på rean, perfekt! Mamma följde med in till stan oxå så innan vi åkte hem igen så stannade vi till på Willys och handlade lite.

Nu sitter jag i kö till arbetsförmedlingen, sådär kul. Tänkte bara att jag skulle tala om att min sjukskrivning har blivit förlängd och sen måste jag veta vilken dag jag skrev in mig där eftersom jag håller på att planera föräldraledigheten, skönt att ha det gjort så behöver man inte tänka på det sen när pluttisen har kommit...

I eftermiddag ska det komma nån snubbe och visa nån städmaskin för oss och i denna demonstration ingick det en gratis mattvätt så vi tänkte att han skulle få ge sig på vår vita ryamatta i vardagsrummet, finns nog en hel del att tvätta bort där ;)

Ha en fortsatt bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...