lördag 9 juli 2011

Dyrare elräkning

Jo jag tänkte att om vi betalar lite extra på elräkningen denna månaden så kanske jag kan få lite mer energi, haha... Jag är såååå trött på detta, jag vill orka göra saker tillsammans med familjen och våra vänner, ibland går det jättebra men oftast inte alls. Jag orkar ingenting! Snälla snälla lilla O, kom ut så fort du kan för mamma orkar snart inte mer.

Färgade håret igår, meningen var ju att det skulle bli lite mörkare blond, det blev inte nån blond färg alls utan brunt, men jag är nöjd ändå... Kände att det var dags för förändring även när det gäller mitt utseende, lite iafl... Har egentligen lust att klippa av mig håret men nu när jag har sparat det så duktigt så får jag försöka låta bli att klippa av det, jag vill ju ha långt hur när jag gifter mig och Tobias har ju sagt att det nog inte ska dröja alldeles för länge, alltså max några år, innan vi gifter oss, då kan det ju vara bra att börja spara håret lite innan ;)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och hoppas att morgondagen bjuder på lite mer energi än vad dagen gjort...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...