fredag 22 juli 2011

Vagel

Japp, jag har en vagel i varje öga, gött eller hur? Men det verkar ju vara så när det gäller mig, ska det va då ska det va. En vagel i varje öga, ett munsår på varje sida, extrem variant av en redan ovanlig åkomma i samband med graviditet... Man kanske skulle köpa sig en lott, jag menar det är ju ganska ovanligt att man vinner mycket pengar, men i mitt fall skulle det väl sluta med att jag drog en sån jädrans nitlott så att det i slutändan blev jag som fick betala en massa pengar istället för att få...

Hoppas läkaren har bra besked att ge mig på torsdag annars vet jag inte vad jag gör. Barnmorskan var helt underbar och stöttande så just nu känner jag lite hopp inför torsdag iafl...

Imon är det Ullared som gäller, hoppas jag orkar ta mig till barnavdelningen iafl, kommer jag bara dit så får jag väl krypa runt i värsta fall.

Over and out

1 kommentar:

  1. Hej
    Kan ni vänta med Ullared så kommer vi upp o e med Neo,
    kanske kan vi avlasta er lite med vår närvaro på Karintorp
    gör det sååå gärna

    Kram Farfar o Farmor

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...