tisdag 5 juli 2011

Snart...

Ja det känns så iafl, ja alltså som att lilleplutt kan komma snart, kommer ju med största sannolikhet inte att bli så men det känns så... Huvudet vill att allt ska bli iordning här hemma, kroppen känns som att den är på gång, vet inte riktigt hur jag ska förklara men så känns det. Trycket nedåt har ökat, jag har som molande värk i magen större delen av dagarna och sammandragningar titt som tätt... Jag får springa upp på toa tusen gånger/natt, känns det som iafl... Men bara för att jag känner så här så kommer h*n säkert stanna därinne lääänge till och jag kommer säkert gå över tiden, bara för att allting ska jävlas... BB-väskan till plutten är iafl packad och vi har börjat titta lite på vad vi ska packa ner till oss, vill ha det mesta packat så att det bara är lite smått som måste packas ner när det väl sätter igång, om det nu gör det innan jul... Neo har provkört vagnen ikväll igen, han är faktiskt riktigt duktig och han tittar ner i vagnen och säger; min bebis ligga där sen mamma! Sen klappar han mig på magen och säger; Bebisen kommer snart mamma, imon kommer den! Gulligt att han oxå längtar, hoppas glädjen håller i sig även efter att han blivit storebror =)

Dammsugardemonstrationen var jättebra men vi tyckte inte att det var värt 42 000 kr, dom pengarna kan man ha mycket annat roligt för, eller iafl lägga på mer nödvändiga saker...

På torsdag ska vi hämta vår nya madrass till sängen, alltså är det bara två nätter kvar med den vi har nu, jippi!!!

Ha en fortsatt bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...