lördag 30 juli 2011

"Boar"

Ja jag kan inte annat än att säga som så att "boandet" verkligen har börjat på riktigt nu. Idag är har jag fixat och donat med papper och annat som legat löst och skräpat, satt in i pärmar och gjort iordning, skööönt! Nu tar jag en liten bloggpaus mitt i gardinbytandet, känns ju ändå inte som det blir så mycket mer sommar då så känns det helt okej att börja med lite sånt... Och mellan fönsterna så dricker jag lite hallonbladsthé och hoppar på min pillatesboll, för nu ska den där ongen ut!!! Alla tips är välkomna! Hallonbladsthét drack jag med Neo oxå så vi får väl se om det har nån effekt denna gången, han föddes ju i 39+0. Sammandragningar har jag iafl men det tror jag mest beror på allt klättrande på stolar och pallar och spring i trappan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...