måndag 18 juli 2011

Ensamma

Hej på er! Vad tycker ni om nya utseendet på bloggen? Man måste ju förnya sig lite ibland ;)

Ja nu i eftermiddag ska jag och mannen få en stund för oss själva, vi ska ta tåget till Malmö och gå på stan, ta en fika och bara mysa, man får ju passa på när tillfälle ges och efter denna tur kommer jag förhoppningsvis också vara ägare till en iphone, hihi... Vi tänkte att vi bara skulle åkt in till Lund men efter att ha kollat lite på internet så verkar det som att dom lagt ner 3-butiken där, dumt att chansa ju så då sitter vi kvar på tåget till Malmö istället, tar ju inte många minuter extra...

På förmiddagen var jag nere på stan en sväng här i Eslöv och köpte ett par sandaler och lite nytt smink, snart är ju livet tillbaka där det var innan igen och då kommer jag ju vilja fixa till mig lite då och då, nu känns det ju inte så lönt. Dels för att jag bara går hemma hela dagarna och sen är det ju bara jobbigt när sminket rinner när man kräks, inte kul alls...

Nu väntar jag bara på att prinsen ska somna så att vi kan åka iväg, han var lite sur och ledsen för att han inte skulle få följa med mamma och pappa, men det är nästan tyst därinne nu så jag antar att han gav upp och snart somnar istället... Han får ju vara hemma och mysa med farmor, leka lite i sandlådan kanske och sådär istället...

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...