måndag 11 april 2011

Måndag

Jaha, så var det ny veckan igen och jag hoppas verkligen att denna veckan kommer innebär mer energi för min del, för i helgen har det varit hemskt. Igår låg jag i sängen nästan hela dagen, inte kul alls. Jag vill oxå kunna hitta på en massa saker på helgerna när Tobias är lediga och vi verkligen har chansen att hitta på mysiga saker tillsammans. Denna helgen är det trädgården som har fått sig en omgång, Neo och Tobias har räfsat, sopat och grejat och jag har tittat på, hur kul känns det?! Neo var borta hos mormor och morfar en sväng i lördags och hjälpte dom att riva upp mossan med en maskin som dom har, spännande värre tyckte han såklart. Sen tog dom ut hans Bobby Car så att han kunde köra med den ute och jisses så han racade och sladdade ;)

Jag och Tobias tog en tur in till sjukhuset i lördags, det är nämligen så att jag har fått en inflammation i det blodkärlet där jag fick dropp i torsdags, så det har varit svullet, hårt, rött och varmt. Men dom undersökte ordentligt och läkaren trodde inte att det var någon blodpropp utan bara en inflammation. Känns så tråkigt att det ska behöva bli massa sån skit oxå, snart har jag väl inga kärl att sticka i över huvudtaget, skit skit skit...

Mamma ska komma och hämta Neo idag på morgonen och lämna honom på dagis så att jag bara behöver hämta honom sen, det gäller ju att spara på den lilla energi jag har... Nu sitter han och äter fruost och tittar på favoritprogrammet Charlie och Lola ;) lite lyx måste man ju få ha en måndag sådär...

Hoppas ni får en bra dag allihop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...