fredag 29 april 2011

Rond två

Jaha, då kör vi visst rond två med magsjuka, vi som trodde att det var lugna gatan nu, men icke sa nicke för inom loppet av nån timme så har Neo både kräkts och bajsat ner hela sig... Typiskt, vi som precis satt och gjorde upp planer för morgondagen, men det är ju inte mycket att göra åt, blir varken dop eller majeld för oss imorgon alltså... Vi får väl göra upp en liten eld här hemma i trädgården och grilla korv eller nåt, sånt är livet på en pinne. Min underbara man köpte iafl med sig potatismos (kioskmos) hem till när han var i stan och köpte gödning till gräsmattan, hygglig karl den... Jag har nämligen lite dille på potatis just nu, kokt potatis, stekt potatis, pommes, potatismos, potatisgratäng, you name it, jag vill ha allt! Så ikväll ska vi grilla grillspett med potatisgratäng till, hihi, omväxling förnöjer =)

Nu hör jag gräsklipparen här utanför, grabbarna skulle ta en runda så att vi kan slänga på gödningen sen, det ska ju bli regn sen och då är det ju perfekt om man hunnit få ut gödningen... Själv ska jag ligga på soffan och slappa, vi har Ebba på besök hela helgen så hon måste ju ut och rastas då och då så det är bäst att spara lite energi till det oxå...

Ha en fortsatt bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...