onsdag 6 april 2011

Onsdag

"Så länge man är i mörker kommer man inte att finna några svar"

Redan onsdag, jisses så fort tiden går, men det är ju lika bra det, synd bara att tiden kommer gå lika fort oavsett om man vill att den ska göra det eller inte. Konstigt att det ibland kan kännas som att tiden står still fast den alltid går med samma bestämda takt, varken fortare eller snabbare...

Jag överraskade Tobias med middag och tända ljus när han kom hem från jobbet sent igårkväll, det var så mysigt att bara sitta där och prata, känns skönt att få göra det ibland. Jag bjöd honom på wok med, kyckling, grönsaker, ris och röd curry och vitlöksbröd till det, smakade riktigt bra kan jag lova =) Idag kommer han hem i vanlig tid så då kan vi äta middag tillsammans alla 3, var ju ett tag sen sist så det ska bli trevligt!

Tänk att jag får ha dess underbara grabbar i mitt liv, har svårt att förstå att det är så länge sen som nästan 20 månader sen denna bilden togs och att vi om några månader (känns fortfarande som en oändlighet) kommer att få träffa en ny underbar liten person, som vi tillsammans har skapat av kärlek.



1 kommentar:

  1. Vi Farmor o Farfar, Lasse o Åsa, mamma o pappa, svärmor o svärfar:-)
    tänker på er o önskar ALL Lycka!!
    Ses till Påsk, var rädda om varandra,
    " Livet går inte i repris"

    Kram från Eslöv

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...