söndag 17 april 2011

Söndag

Vilken härlig dag vi haft, underbara sol lova att du kommer tillbaka imorgon igen. Nu när kvällen är här så känner jag i kroppen att jag gjort av med mer energi än vad jag egentligen har, men idag har jag faktiskt känt mig pigg, kan man göra annat när solen lyser så underbart?! Jag har ju inte gjort många knop idag men jag har iafl inte legat ner i sängen och vilat, det är ju alltid ett framsteg... Myran har borrat och borrat med sitt lilla huvud, inte så skönt för mammans nedre delar kan jag ju lova, men vad ska man göra, svårt att uppfostra den lilla så länge h*n ligger i magen... Men sen så ;)

Vi har haft finbesök av Miranda, Calle, Molly och hunden Anakin, lika trevligt som vanligt. Känns så skönt att ha så fina vänner, vi har inte träffats sen nyår och ändå känns det som att det var i förra veckan vi sågs. Lättsamt och enkel men ack så trevligt vi haft. Vi tog en tur till ankorna, lekplatsen, barnen har lekt i trädgården och inomhus och vi har ätit god mat, tacotårta, ost och kycklingpaj och sallad, mums mums kan jag lova er!

Imorgon är det daga för det extra ultraljudet, tyvärr ska Tobias iväg med jobbet både måndag och tisdag så det får bli mamma/mormor som följer med som stöd, det näst bästa alltså ;) Jag hoppas på att få ett slutgiltigt besked angående min venport oxå, om det nu ska bli nån eller ej alltså... Nog för att jag är livrädd inför det, men det skulle ju underlätta nåt otroligt om jag fick en...

Här kommer lite bilder från dagen:

Mina älsklingsgrabbar hjälptes åt att bygga ihop utemöblerna, så idag blev det lunch på altanen. Möblerna var precis så fina som vi minns, så det var verkligen ett bra köp vi gjorde förra året, tur var väl det för de var inte gratis precis...


Just nu sitter Neo i sin fåtölj och tittar på Bamse i trollskogen, skönt att varva ner lite innan det är dags att nattinatta...


Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej Så härligt det ser ut, o va fin kepsen är!!
    Roligt att ni är nöjda med möblerna det
    va ett bra köp o roligt att kunna bidra.
    Ser ut att bli fint när vi kommer oxå,
    ses snart

    Kram Från Eslöv

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...