torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Första gången jag bloggar från altanen, men vem vill sitta inne när det är så härligt väder... Inte världens snyggaste bild kanske, men säg vilken dag jag är världens snyggaste??? Svärföräldrarna är på plats, vi har precis ätit lunch ute på altanen, äggnudlar med kyckling i röd curry, nam nam.. Nu är Tobias och hans föräldrar iväg och tittar på torpet som dom ska hyra, så jag har en liten stund för mig själv... Vår lilla påskkärring sover gott i vagnen tillsammans med favorit djuren katten och kossan... I eftermiddag blir det grillat med mina föräldrar, älgkött och fläskytterfilé, färskpotatis, sparris och kalla såser och till efterrätt blir det chokladkaka med after eight...
Hoppas att ni oxå har riktigt härligt väder!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...