måndag 18 april 2011

Måndag

Åh vad jag önskar att jag hade så pass mycket energi att jag orkade ta en promenad i det underbara soliga vädret, men det enda jag orkar idag är att ligga och vila... Funderar på om jag skulle klä på mig ordentligt och lägga mig och vila i en stol ute, kanske blir lite piggare av lite sooool... Har inte sovit så bra inatt och det påverkar ju såklart energinivån, är orolig inför ultraljudet idag och jag har legat och snurrat runt hela natten... Tror Neo har känt att jag har varit orolig inatt för efter att han kom in till vår säng inatt så har han legat och kramat och klappat mig i sömnen hela natten och när han vaknade var han på ett strålande humör, min lilla fina skatt...


1 kommentar:

  1. Åh, jag hoppas verkligen att ni fick positiva besked idag. Jag har tänkt på er.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...