torsdag 14 april 2011

Torsdag

Torsdag igen och dags för en heldag med dropp på avd. 8, åh vad kul... Eller inte, men det är ju för en god sak iafl... Tro det eller ej men jag har faktiskt gått upp några kilo, vet inte hur det har gått till men bra är det iafl, har ju gjort det förut och sen har det vänt igen och gått ner ännu mer så man ska väl inte ropa hej än kanske, det ändrade sig flera kilo från en dag till en annan, så det beror nog mycket på dagsformen oxå kanske, hur mycket vätska som finns i kroppen o så... Jaja, mamma ska skjutsa in mig och stanna en stund innan hon måste åka tillbaka ut till Hult och jobba... Tobias jobbar ikväll igen så det är tur att vi har mamma och pappa nära annars hade det blivit lite tajt att hinna med allt... Jag ska be dom på sjukhuset att inte köra på droppet så snabbt som förra veckan, så kanske kärlet mår lite bättre efteråt, det återstår ju att se om den planen fungerar, först måste dom ju hitta nånstans att sätta droppet, blir nog betydligt svårare idag när dom egentligen bara har en arm att sticka i, eftersom jag har en inflammation i den andra... Kan ju tillägga oxå att det inte är min bra "stick-arm" som är den friskaste idag, men håll tummar och tår!

Slänger in lite bilder här med, vi susar ju in i vecka 21 idag, yeah, nu är vi på andra halvan iafl, gött... Fortfarande lång bit kvar, men det blir ju mindre och mindre för varje dag som går...



Jag och lillälsklingen i vecka 21.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...