söndag 17 april 2011

Söndag

Gomorron på er!

Här är vi tidigt uppe fast det var fest igår, en av många fördelar med att vara nykter, dock var det ju några som satt bredvid oss igår som var lite oroliga över att ha en nykter med i sällskapet ifall att någon skulle göra bort sig så skulle ju inte jag glömma bort det iafl, inte pga. alkohol men inte helt omöjligt av graviditetsförvirring, som ständigt råder i mitt lilla huvud just ju...

Kvällen började med att jag och Tobias fick åka hem till ett par på en hemlig drink, paret vi skulle till visste inte vem som skulle komma till dom, så det blev en överraskning, det var ett par till som skulle dit. Efter en timme, som gick otroligt fort, måste ha varit det trevliga sällskapet, då min drink såklart var alkoholfri, så var det dags för oss att åka hem och göra oss redo för att ta emot två par och bjuda dom på varsin drink. Tobias hade drinkprovning för sig själv i fredagskväll och det verkade ju ha gett resultat för drinken uppskattades ;) Efter en timme här hemma begav vi oss allihop till en lokal i byn där en gemensam fest skulle vara för alla som varit med på drinkwalken... Där bjöds det på gooood mat och liveunderhållning. Det var mycket folk och det var väldigt hög ljudvolym så det var svårt att prata med folk men trevligt ändå. Jag stannade till strax efter 22, precis lagom tid att gå hem tycker jag. Tror att Tobias hade jättetrevligt för jag hittade honom inte ens när jag skulle gå hem, haha... Och med tanke på hur hårt han sov när jag och Neo gick upp så tror jag inte att han kom hem strax efter mej, jag kommer ihåg att jag tittade på klockan vid 03 och då var han fortfarande inte hemma, så det är väl ett säkert tecken på att han hade trevligt. Roligt att han umgås och lär känna folket i byn, vi får hoppas att han inte är alldeles för slö och dagen efter idag bara, vid 13-14tiden kommer Calle, Miranda och Molly hit och sen i ikväll ska Tobias spela fotbollsmatch, bra uppladdning inför matchen med en brakfest kvällen innan, haha...

Nu ska vi ta och käka lite frukost, jag o Neo och sen ska vi ge oss ut i skogen och leta reda på lite påskris ;)

Fick en fråga om hur det gick på vårt extra ultraljud, svaret är att vi ska dit på måndag så vi vet inget än, så ni får gärna hålla tummarna tills imorgon kl.16 oxå, om ni orkar?!

Kram på er och ha en underbar söndag!


1 kommentar:

  1. Klart vi klarar av att hålla tummarna för er så länge.Hoppas det går bra.Ska tänka på er.......Kram Eleonore

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...